مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-19فرهنگي

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور جز ارزش های انقلابی است


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه به دنبال ارزش های انقلابی بوده و کار برای ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور جز ارزش های انقلابی است.

- سیدمحمد هاشمی، صبح امروز در آیین معارفه و تکریم مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر اظهار کرد: انقلابی ، جوان ، تعامل خوب با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و شناخت خوب از فرهنگ استان از جمله شاخص های ارزیابی و انتخاب عبدالرحیم افروغ است.

وی تصریح کرد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک خانواده پرجمعیت است که بخشی از مجموعه این وزارتخانه نیروهای موجود در قالب‎ های ستادهای مرکزی و استانی اداره های این وزارتخانه هستند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: کانون مساجد با نزدیک به 20 هزار کانون در سراسر کشور، حج و زیارت، مجموعه سازمان فرهنگ و ارتباطات و خبرگزاری ها نیز عضو وزارت و ادارات کل فرهنگ و ارشاد هستند و در بحث گفتمان و محتوا هم هر چه هست عضو وزارتخانه ارشاد است.

هاشمی با بیان اینکه مدیران کلی که منصوب می شوند دو نوع مسئولیت تحویل می گیرند، بیان کرد: یکی مدیرکل فرهنگ و ارشاد و دیگری ارشد وزارتخانه در استان است و این مسئله در وزارتخانه های دیگر نیز مرسوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور جز ارزش های انقلابی است

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور جز ارزش های انقلابی است